da, ali to treba da stoji u Uredbi http://gradjevinskedozvole.rs/Files/00685/Uredba-o-kategorizaciji-zeleznickih-pruga.pdf, kao što stoji pruga Petrovaradin-Beočin (1908.-2007.?) https://www.youtube.com/watch?v=XdvL-DbwgFA , docnije prenamenjena u stazu "za sport, rekreaciju, kulturu i razvoj turizma", simply Zoranina staza za postavljanje železnice na pravi kolosek.
Ovaj voz i nije namenjen za putovanje od Novog Sada do Zrenjanina već od Orlovata do Novog Sada i od Orlovata do Zrenjanina i obrnuto. Zašto? Prvo, zato što prugom ima duplo više kilometara nego drumom. Drugo, zato što vozovi imaju dugačka stajanja u Orlovatu.
Ali vreme putovanja od Orlovata i drugih usputnih mesta do Novog Sada je sasvim pristojno. Evo, od Titela do NS se vozom putuje sat vremena. Autobusom 5–10 min duže, a autobuska karta je skuplja 40–100 din. Mesečna karta vozom je čak duplo jeftinija. Samo što je po dva polaska u svakom smeru nedovoljno. Treba da uvedu bar još 2–3 para vozova.
Gegati se tri i po sata da bi se zaobilazno prešlo 120 kilometara istiglo u drugi, tek pedesetak kilometara udaljeni, grad je zajebavanje putnika. Jedno rešenje je izgradnja sedamnaest kilometara nedostajuće pruge na relaciji Žabalj- Zrenjanin i putovalo bi se samo 45- 50 minuta.
nekada je Vojvodina bila pod dvokolosecnom mrezom pruge
svuda se islo vozom
cak i kad je ostala samo jednostruka mreza pa cak i sinobus milina
e onda je nastavljeno unistavanje Vojvodine i rasturanje imovine
sta bi nam falilo da mozemo vozom u bilo koji deo Vojvodine i to na nivou gradskog i prigradskog saobracaja
bila nekad pruga Petrovaradin SrKamenica
sad ni busa nema
stetocine
I Sombor je nekada bio jedan od centara zeljeznickog saobracaja u Vojvodini. Kada sam ja putovala u Sombor u skolu, zeljeznicka stanica je bila prepuna naroda. Stizali su i odlazili vozovi za Novi Sad preko Vrbasa, preko Stapara i preko Bogojeva, pa za Suboticu, pa za Vinkovce....Osamdeset godina proslog veka pruga preko Stapara je ukinuta i ostali su Zarkovac, Stapar i Backi Brestovac odseceni od sveta. Sve to je uzrokovalo laganim iseljavanjem mladih, pa su u Zarkovcu i Brestovcu ostali samo stari, Stapar se jos donekle drzi, a kuca praznih ima na sve strane. O Doroslovu da ne govorim. Cak su i pragove i sine sa pruge odneli, tako da se ne moze ni obnoviti. Ostala je samo utabana staza za bicikliste. A sve se desavalo jos osamdesetih godina, za vreme Jugoslavije. Posle su dosli ratovi, raspad zemlje, bombardovanje....Stanica je sada ogoljena, neokrecena, prazna. Polazi i dolazi nekoliko vozova za Suboticu i za Novi Sad preko Bogojeva i Vrbasa i to je to. A nekada je moja prababa Olga u Zarkovcu sedala na voz i DIREKTNO, TIM vozom isla u posetu svom sinu, a mom dedi Lazi u Pestu, gde je sluzio vojsku. Slicno je i sa vozom za Atinu, moja malenkost je pre tridesetak godina direktno iz Novog Sada putovala vozom koji je iz Beca isao za Atinu. Sada se ukida i voz za Solun, a o Atini da ne pricam. A NAJLEPSE I NAJUDOBNIJE I NAJBEZBEDNIJE JE PUTOVANJE VOZOM.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Ponovo idu vozovi od Novog Sada do Zrenjanina
Autor: Tanjug
Novi Sad
•25.10.2018.
•13:05 > 13:21
Komentari 12
igor
naokolo je bliže
Nikola
Ali vreme putovanja od Orlovata i drugih usputnih mesta do Novog Sada je sasvim pristojno. Evo, od Titela do NS se vozom putuje sat vremena. Autobusom 5–10 min duže, a autobuska karta je skuplja 40–100 din. Mesečna karta vozom je čak duplo jeftinija. Samo što je po dva polaska u svakom smeru nedovoljno. Treba da uvedu bar još 2–3 para vozova.
new now
Zivan
na
svuda se islo vozom
cak i kad je ostala samo jednostruka mreza pa cak i sinobus milina
e onda je nastavljeno unistavanje Vojvodine i rasturanje imovine
sta bi nam falilo da mozemo vozom u bilo koji deo Vojvodine i to na nivou gradskog i prigradskog saobracaja
bila nekad pruga Petrovaradin SrKamenica
sad ni busa nema
stetocine
pajo patak
speed
Liman
somborkinja stara
lemi
Xaxaxa
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H